Sommarlov!!

2015-06-13 + 00:06:00
Tjabba. Nu har jag entligen sommarlov!!! 
Igår i skolan hade vi endast en "lektion" och då bakade vi tårtor. Jag och ida bakade en tårta som heter dreamcake. Alltså den blev såååå god! den tog slut så snabbt och alla gillade den (självgod) 
Efter skolan åkte vi hem till ida och solade och badade. Jag hatar att bada så solade mest men det var mys.
Lite senare mötte vi upp klassen på strandpromenaden och grillade lite. Kvällen blev hur mysig om hels!
 
Idag har mina syskon slutat skolan så gick upp tidigt för att gå till kyrkan för att kolla på de :))) kul :))) 
Aja nu ska vi beställa lite mat sen ska vi på student. Hoppas ni får ett roligt sommarlov!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback