Välkommen till min nya blogg!

2013-05-23 + 21:28:00
Hej och välkomna till min blogg! Eftersom det här blir mitt första inlägg här på bloggen tänkte jag bara börja med att berätta lite om mig själv och om vad ni kommer kunna läsa om här. Jag heter Ebba Nielsen och är 16 år. Jag bor i Karlshamn och går i skola i Karlshamn. Jag går en estetisk linje vilken jag tycker är jätte kul! I min blogg kommer ni få läsa mestadels om vardag, men kan även bli en del skönhet,musik osv. Hoppas du/ni fortsätter läsa :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

men gud så fin blogg ebba love it <333333

Svar: Hahaha undra varför den är fin gumman<333
Ebba Nielsen

2015-05-12 + 14:18:38
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback