this or that

2015-05-12 + 18:52:58
Eftrsom att jag är ny här tänkte jag att det är smart att göra en this or that. Eftersom att då lär ni känna mig lite :)
 

Beyonce / Rihanna

 Sushi / Pizza

Stockholm / Göteborg

 Facebook / Instagram

 Zara / Hm

 Klackar / sneakers

Jay Z / Kanye West

Svenska / Engelska

Godis / glass

Skogen / Gym

 Utsläppt / Uppsatt

Kostymnisse / skatekille

 Förhållande / singel

 Kaffe/

 Träning / Vila

 Myskväll / Fest

Sommar / Vinter

Tjejkompisar / Pojkvän

Kakor / Godis

 Bröstmuskler / sixpack (killar)

Skidsemester / Solsemester

Löpning / styrka

 Julafton / Födelsedag

 Bok / Film

 Sagan om ringen / Star wars

Kanye West / Eminem

 Svart / Vitt

 Osminkad / Sminkad

 Hockeykillar / Fotbollskillar

 Cola Zero / Cola Light

Hund / Katt

 Vans / Converse

Air Max / Air Force

 
 För att det inte ska bli världens tråkigaste inlägg så får ni ej jättemysig bild på mig 
och alva från hällevik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback